niedziela, 12 lipca 2009

im a diver! (de-ja vu?)

Sluchajcie, sluchajcie... poszlam szukac tego sklepu nurkowego dla siebie i coz znalazlam...!
Znalazlam pana Piotra ! Wczoraj skonczylam z nim moj kurs advanced. Tak, tak, jestem juz nurek advanced, malo tego jutro zaczynam kurs na nurka ratownika. Jak juz to juz.
Kilka refleksji z mojego nurkowania:
Nie jestem juz panikujacym nurkiem. Wskoczylam do wody i bylo spoko. Zero stresu, zzuzywania 3 razy szybciej powietrza, spoko kokos.
Nigdy nie robcie kursu na Koh Tao! Jak Piotr zobaczyl co ja robie to sie za glowe chwycil i zapytal gdzie mnie tego naucyzli, na Koh Tao? Okazuje sie ze Koh Tao to tak sobie troszke w kulki leci z tym uczeniem.
Phuket pod woda jest pieeeeekny. Na Koh Tao (ktore nadal kocham i do ktorego nadal sie wybieram!!) oprocz wielorybiego rekina (ktory byl ogromniasty.. woooaaaa) to nie bylo nic! Tutaj pod woda jest tyle rzeczy ze nie wiadomo na co patrzec. Koooosmos. Tyle ze pod woda. Wczoraj spotkalismy trigger fisha. Takie duze, grube, z zebami.... co gryzie. Nie chcialo dac nam spokoju. Gryzla mnie w pletwy non stop, Piotra to udziabala w noge ze az mu spuchla!~ Musielismy przerwac nurkowanie, bo ona za nami do samej gory. Oddalala sie na chwilke, rozped i znowu do naszych pletw co by udziabac...
Robilismy wczoraj sobie fotki pod woda. Pokaze zaniedlugo.
Pora deszczowa jest, wiec ciagle pada. Ale spoko. Siedze na tarasie i ucze sie, robie sprawdziany wiedzy i takie takie. Przyjechal Jason z Chin. Mieszkal jakis czas na moim tarasie, ale deszcz go wystraszyl i spi teraz na jedynej wolnej przestrzeni bungalow w ktorym mieszkam ja. A godzinke temu przyjechal jeszcze Brandon z USA. Jest nas wiec zatem 4. Plus kot. I czasem wpada ojciec dzieci noszonych jeszcze w brzuchu kota. Jest wesolo.
Pozdro600!

4 komentarze:

Titan triggerfish pisze...

Wikipedia jest najlepsza :)

A few of the triggerfish species can be quite aggressive during reproduction season. In particular Picasso triggerfish and titan triggerfish viciously defend their circular nests against any intruders, including scuba divers and snorkelers.
A horizontal swim away from the nest site is the most sensible course of action when confronted by an angry triggerfish. In contrast to the relatively small Picasso triggerfish, the titan triggerfish poses a serious threat to inattentative divers due to its large size and powerful teeth :)

Iranian trigger fish :) pisze...

czyli następnym razem spieprzaj w bok, a nie w górę ;>

zovka pisze...

zapamietam.! ;]
a co powiesz na rekiny? bo planuje jutro je spotkac :P

Ufok pisze...

a rekiny to mi sie dzisiaj snily :) tylko, ze ja bylem w klatce i one ja atakowaly :)