wtorek, 5 maja 2009

przerwa na blok reklamowy

Rok temu urzekl mnie podryw na gume do rzucia. Przebil go jednak kolega ktory tydzien temu probowal poderwac mnie na krem do rak. ;]

Z maila od mamy: "Niedawno wrocil list z zyczeniami imieninowymi, zasuszonymi konwaliami i herbatka, ktory wyslalam do Ciebie rok temu!!" Haha, no prosze.. kartki z Egiptu tez nie chca dochodzic. Ale jak Amerykance wyslali mi paczke i zaadresowali Seoul Sweden to doszla. ^^
Moja wspolokatorka spi jak mumia, chrapie i chyba je papier toaletowy. Bo jak inaczej wytlumaczyc znikniecie CALEJ rolki w jeden dzien?

3 komentarze:

Kasia - Tulia pisze...

Gąska dziękuje;-)

Papier toaletowy jest wysoce podejrzany..........
Mnie znika kawa sypana - może mam jakieegoś dzikiego lokatora?

zovka pisze...

Pozyczalscy :]

agata pisze...

wez zrob kanapke z papierem toaletowym i zostaw na parapecie,jak zniknie- bedziesz miala pewnosc xD