środa, 8 kwietnia 2009

Ah, no i wlasnie... ^^

Dziekuje za zyczenia od wszystkich!! Zostalam zalana wiadomosciami na gg i facebooku. Otrzymalam rowniez kilka przemilych telefonow. Ja tu "jobusejo?" a tam "witam szanowna core"-moj tato, byla tez wariacka wersja sto lat w wykonaniu mojej osobistej sis a potem nawet wujek Maciej zadzwonil!! Oczywiscie Orlos. :P
To juz moje drugie urodziny z rzedu w Korei. Tym razem bylo bardziej kameralnie (tylko Agata, Jakub i ja a rok temu bylo ok. 50 osob w tym biednym sulcipie). Kameralnie ale nie moge powiedziec ze bylo spokojniej. Poszlismy najpierw do volume (oczywiscie), gdzie super przystoni barmani i jedna sexi barmanka serwowali nam kolorowe drinki i truskawki z bita smietana. A jak zamowilam sobie jednego szota jegermajstera, to dostalam 6 ! :| Jakub byl juz wtedy dawno na gay party, a my we dwie tym szotom podolac same nie moglysmy wiec poszlysmy sie podzielic z kolegami ktorych znam z widzenia z klubu. Kolega Kanadyjczyk i kolega Migugin czyli z USA. Wypilismy i pojechalismy pozwiedzac kluby na Hongdae, a jakze! Najpierw przez znajomosci kolegow weszlismy do Very jako VIP. Zeby nie bylo, bylysmy absolutnie piekne i boskie tej nocy. Ja mialam specjalnie na te okazje kupiona nowa, sexi mala czarna i nowiutenkie trampki. ^^ Po jednym drinku w Verze poszlismy gdzie... Hahah do M2 ! Ale prawda jest taka ze poza tym ze tanczylam na scenie, przywitalam sie z DJ i pogratulowalam jednemu dziecka i tym ze wypilam dwa szoty tekili... to nie wiem co sie tam dzialo.... Dlatego wypad do M2 trzeba bedzie powtorzyc, bo jestem nieusatysfakcjonowana. Ah, czy wspomnialam ze koledzy namowili mnie na tatuaz urodzinowy jeszcze tej samej nocy? :> Na szczescie (na szczescie?) Agata powiedziala ze nie, zlapalysmy taxi i pojechalysmy do domku. I tak to wlasnie bylo na moje urodzinki. A ze to byla moja pierwsza impreza od 2 miesiecy, to bawilam sie naprawde przednio. A zdjec nie ma i nie bedzie. Oops.
Za rok w Polsce. Bedzie impreza z okazji moich 22, 23 i 24 urodzin. Zrobimy grilla ? ;>P.S. Koniecznie sprawdzcie moja piosenke tygodnia. !! Jest fantastyczna. W tym rytmie sie bujam ostatnio. ^^

Brak komentarzy: