wtorek, 15 lipca 2008

wyprawa do thai, dzien pierwszy.

Nabylam wlasnie bilet do Tajlandii ! Tylko ze mam lot wieczorem dopiero, nie chce mi sie caly dzien bozy siedziec na lotnisku, wiec chyba wroce sobie do akademika pospac. Z tym ze... nie mam juz klucza do pokoju. Ale Zofia potrafii, Zofia cos wymysli.
Mam bilet na miesiac, wazny do 16 sierpnia. A ubezpieczenie mam do 15, wiec chyba luz, co nie ? ;] Potem bede bardzo ostrozna bedac w Korei, te 2 tyg. No i pierwszego wrzesnia Polsza.
A wczoraj pilam z Kazachami i to bylo zabawne. Molodziec i takie takie...
OK, ide na metro, (bo ja na lotnisku teraz, pomiedzy pania z Chin a inna starsza pania z Korei, sobie surfuje w Travel Agency), ide na metro, zdrzemne sie w metrze przez 2h a nastepnie sprobuje sie dostac do mojego pokoju.
Sajonara! Paka! Tschus!

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie wiem kiedy będziesz miała dostęp do kompa, ale wyobrażam sobie, że internet w Korei to nie dość że najszybszy na świecie, to jeszcze pewnie do ryżu gratis dodawany, więc do bloga dostęp będziesz miała nawet i bez kompa;p

W sumie cała ta gadka, to tylko przydługi wstęp do podziękowań za pocztówkę, którą dziś otrzymałam i której tym razem nie musiałam siłą wymuszać:D:D:D:D dziękuję bardzo,cmok:)

Oczywiście, że wycieczka pociągiem się odbędzie. Od początku września będę robić zapisy;p

W sumie czytając pocztówkę poczułam jak strasznie się za Tobą stęskniłam. Więc wracaj już:)

Udanej podróży! pozdro 5000000000!

Anonimowy pisze...

имейте хорошую поездку !

Anonimowy pisze...

bon voyage :)

Anonimowy pisze...

Nein!!!!!!!! Nicht wieder!!!!!!!
Und natürlich ...........Gute Reise ;p

Anonimowy pisze...

Es war mich, Hans-Jurgen :)

Anonimowy pisze...

increíble cuento! Haha ha!!!
afligido I'm retrasado & buen viaje!

Anonimowy pisze...

Está bem, isso é curioso:) Até breve

Anonimowy pisze...

wow:D All for one, one for all!!
Have a good trip and bring us some expensive presents :D:D:D

Anonimowy pisze...

anständig tripp zovka!!!!!
se du snart, ajö:)

Anonimowy pisze...

nebudu nic psát!!! žertuje:P:P
zítra jedu do Hlinska na slavnosti pivovaru Rychtář:)už se těším:)
Myslim, že jestli budu ještě chvilku přemýšlet, nějaký článek mě napadne;)zdravi! ahoj!

Anonimowy pisze...

wypadaloby cos po persku napisac :) ale chyba innym razem :)
super udanej podrozy ci zycze!!
No i sonduj jak to tam w tej Tajlandii jest, bo nastepnym razem jedziemy together :p