czwartek, 3 kwietnia 2008

22 lub 23 -zalezy kto pyta.

Moja siotra byla zaskoczona, myslala ze jestem mlodsza. Dla niej Zocha Klerocha bedzie miala zawsze 4 lata. A tu taki zonk, 22. W Korei 23, bo Koreanczycy jak sie rodza to maja od razu rok. Wiedzac to, nie powinno was zaskoczyc iz przecietna koreanska ciaza trwa 10 miesiecy !! ;]
Od mojej pani nauczycielki dostalam karton paczkow. Jeden z lepszych prezentow ever !

My sister was susrpised, she thought I`m actually younger. For her Zocha Klerocha will be always 4 years old. But there you go, 22. In Korea 23, cause Koreans are 1 already when they are born. Knowing that you shouldn`t be surprised that common Korean pregnency last for 10 months !! ;]
And from my teacher I got a box of donuts. One of the bestest gifts ever !

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Sto lat szczescia, usmiechu i wszelkiego powodzenia. Z iranskimi pozdrowieniami, polskimi buziakami przesylam ja :) Badz zawsze taka swietna!!!

Anonimowy pisze...

spoznione ale co tam ;D

najlepszego ziom

ps.
a ta babka wiedziala wczesniej ze masz ur ze z tymi paczkami wyskoczyla
??

zovka pisze...

badz zawsze taka swietna... hehe, dobre ;]
a babka wiedziala wiedziala. ofkors. ma w dzienniku napisane wszystko.

Anonimowy pisze...

chcialem napisac "swieta"... :p

Anonimowy pisze...

jak juz odbierasz zyczenia ze wszystkich stron swiata, to i ja sie dolacze...wszystkiego najlepszego ze starego, dobrego starego kontynentu. wyspy, gdzie najpopularniejszym imieniem nadawanym dzieciom jest mohammed