środa, 11 marca 2009

red hair ? -why not?

A no dlatego not bo za drogo.... kosztowalo by mnie to ok.200 zlotych, wiec pocieszylam sie niezdarna przerobka w lightroomie, i farba za 20 zlotych koloru... granatowego. Ow granat, w zaleznosci od swiatla byl owszem granatowy, ale rowniez czarny, grafitowy albo ciemnoburo zielony... ;] Na dzien dzisiejszy farba jest na etapie schodzenia i zaczyna sie pojawiac rowniez braz. Ale to tez w zaleznosci od swiatla widac lub tez nie.^^

Well, because it is to expensive. It would cost me around 40 euro, so I comforted myself with a clumsy makeover in lightroom and... a 4 euro navy dye... This navy, in dependence of a light is -navy of course, but also.. black, graphite or dark green... ;] At the moment dye is in a process of fading anyways, so you can notice some of my natural brown as well. But this also depends on a light. ^^

4 komentarze:

Kasia - Tulia pisze...

Sis - ale mnię SZOK trzasnął jak zobaczyłam te fotę..... No fajnie byś wyglądała ale....takie rzeczy robią ludzie co nie mają osobowości a Ty moja Droga ją masz! Więc nie potrzebujesz takich udziwnień;-)))

Anonimowy pisze...

a ja tam glupi jestem i mi sie podoba :p

zovka pisze...

Mi sie tez podoba a glupia nie jestem :P

Kasimodo pisze...

tej a Ty na narty w Korei dawaj a nie marudzisz ;)