poniedziałek, 23 lutego 2009

tom cruise

Przezwyciezylam swoja niechec do Toma. Po roku wysluchiwania jaka to ja nie jestem do niego podobna stwierdzialm ze musze stawic mu czola. Kolega Kimchak postaral sie dla mnie o taki o to plakat. Umiescilam go sobie przy biurku i po okolo 2 tyg wpatrywania sie w Toma stwierdzam ze nie jest on az taki zly.

Pogoda wariuje, wczoraj -9 dzisiaj +9.
Szkola spoko. Mam w grupie 3 Japonki, Mongolke, Turka, Polke z Francji, Niemke i Kolumbijczyka. Uwaga, kolega z Kolumbii jest ksiedzem i jest tu na misji.^^
Zonglowanie 3 pilkami to dla mnie juz nuda, wiec przezucam sie na butelki od malibu.^^


I got over my anthipaty to Tom. After a year of hearing how alike him and me are I decided to do something about it. My friend got me this poster, I put it next to my desk, and after about 2 weeks of looking at him I admit that he is not that bad after all.

The weather is crazy. Yesterday it was -9 today +9.
The school is cool. There are 3 Japanesse girls in my group, a girl from Mongolia, guy
from Turkey, Polish girl from France, German girl and a guy from Colombia. The guy from Colombia is a prist, and is here on a mision.^^
Jugling with 3 balls is nothing for me now, so Im starting to juggle with malibu bottles.^^

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja zaczynam żonglerkę kilofami :p

Anonimowy pisze...

Trzeba przyznać Ufok, że zasługujesz na plakietke "reader of the year" albo " outstanding commentator" ...w ostateczności "niestrudzony żołnierz z Catanu" czy coś :D

pozdros

zovka pisze...

ufi sie nudzi w tym Iranie i czyta wszystko co mu sie nasunie...
moze niech zacznie te zonglerke... ufi potrzbuje jakiegos hobby !!

Anonimowy pisze...

dobra,dobra...nie będę już czytał i komentował..phi :p

Anonimowy pisze...

wiedziałam! wiedziałam, że to skomentujesz;p

poza tym, nie obrażaj się. Czy to coś złego, że jesteś "reader of the month" ?:) a w niedalekiej przyszłości może nawet "reader of the year"! HA!To by by było coś:)

Anonimowy pisze...

taki Reader Digger

Zovka dobrze, że jesteś wyższa :P