środa, 5 listopada 2008

siatki.

No wiec jest taka akcja z foliowkami. Petycja w sprawie zmiany ustawy dotyczacej opakowan. Co by mniej bylo. Co by oplata za nie byla w supermarketach typu Piotr&Pawel. Mama moja, aktywistka dala mi taka petycje. "Masz." mowi, "Pozbieraj podpisy od towarzyszy z uczelni.". Rzucilam ja wiec w obieg. Petycje wcielo. "Dobrze." mysle sobie. "Ludzie podpisuja, bedzie duzo podpisow.". Lista wrocila do mnie po wojazach z reki do reki i z reki do reki... Umeczona, wygnieciona z zadartym rogiem ["Dobrze." mysle, "Duzo podpisow pewnie jest."'] z, ......... jednym podpisem.
Brawo. W nas sila!
A tak na powaznie, to:
....ja pierdole.

http://www.foliowki.pl/

1 komentarz:

daniel lorenzatto pisze...

luv!

ive been in berlin for 2 days with a friend from brazil!
was so fast nd i just got the ticket in the morning nd flu afternoon! wasnt planned at all!

how uve been!?
im moving place soon!
so! i can acommodate u soon !

xxx
dane!